مرکز دیجیتال باید به جای استقرار فیزیکی شرکت‌ها مرکز تبادل و عرضه تقاضای فن‌آوری‌های نوین باشد
1401/11/6

مرکز دیجیتال باید به جای استقرار فیزیکی شرکت‌ها مرکز تبادل و عرضه تقاضای فن‌آوری‌های نوین باشد

“همایش سراسری تحول دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان” شرکت پلیمر آریاساسول روز یکشنبه مورخ ۲ بهمن ۱۴۰۱ در سالن‌ همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور مرتضی شاه‌میرزائی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، سید مجید ابن‌الرضا مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، هادی قوامی معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های صنعتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، عظیم کلانتری اصل در ” همایش سراسری تحول دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان” شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به اینکه تحول دیجیتال می‌تواند عدالت اجتماعی را بست دهد، اظهار داشت: بدیهی است تحول دیجیتال در جهان معاصر می‌تواند در حکمرانی مطلوب به ما کمک کند و با شفافیت سازمانی، مولفه‌های قدرت اقتصادی-صنعتی را جابجا نماید.
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت عملکرد پلتفرم‌ها و مراکز دانش‌بنیان را بستر مناسبی برای حل مسائل نیروی انسانی و بازنشستگی دانست.
وی سه مولفه تسلط، تحلیل و تصمیم را نیاز استراتژیک هر سازمانی خواند و گفت: در هر سازمان و هر سطحی، برنامه‌ریزی‌ها در ذیل سه مولفه تسلط، تحلیل و تصمیم اتفاق می‌افتد.
کلانتری اصل با اشاره به نقش تسهیل‌گری پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه استقرار تحول دیجیتال در صنعت نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای نفوذ و استقرار تحول دیجیتال به صنعت نفت با نقش تسهیل گری این فرایند را پیش خواهد برد.
وی در پایان صحبت های خود، اقدامات انجام شده در مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول را درخشان و قابل تحسین دانست و گفت: مرکز دیجیتال باید به جای استقرار فیزیکی شرکت‌ها، مرکز تبادل و عرضه تقاضای فن‌آوری‌های نوین و داده‌های فناورانه در کشور باشد.